Menghitung Hari...

hehe.sekarang ni tengah duduk fikir nak pergi mana la time ibu dengan ayah gi melancong kat Indonesia nanti.huhu.
antara Johor, Perak atau Melaka? tak pun kalau nak bangi pun boleh..haha. tak apa la..pergi mana-mana pun sama je.

Semalam pergi kajang. fuhh..menempuh kesibukan bandar kajang tu. menempuh maut juga tu. tapi, nak buat macam mana? kat situ macam-macam benda ada. tapi nasib baiklah pergi awal jugak, so time tu orang tak ada sangat. jalan pun lengang la jugak.

Mula-mula pergi kedai buku Cziplee. Cari buku reference yang ok-ok sket. pening jugak kepala nak pilih. banyak pilihan. tapi tu pun ada jugak buku yang stok dia dah habis. then, turun level bawah sibuklah pulak nak pilih stationary. ingat lagi time kecil-kecil dulu, selain suka kumpul 'paper doll', ana suka kumpul stationary, especially mechanical pencil. memang macam-macam jenis ana kumpul. dari semahal-mahal harga hinggalah sekureng-kurengnya. kira time tu tengah zaman gila 'pensil tekan' la..hehe


Then, pergi kedai Ali Store. nak beli baju PRS. kat situ banyak sikit choice colour baju yang nak pilih. yela...asyik tersalah warna je untuk baju PRS ni. huhu.

Hasilnya :
dapat..

> baju uniform PRS
> scarf ; dua putih satu hitam
> reference book additional math
> exercise book for account
> buku kertas peperiksaan sebenar Akaun
> a packet of eraser
> sebatang pembaris
> pembalut buku
> wrapper

and the important thing is..
i got

one mechanical pencil
pink colour.haha

1 comment:

Khairun Nabilah said...

at last nak jugak ye pakai baju PRS..