Satu Persoalan..

hari ni dah masuk 22 disember.. again ana ditinggalkan. cuma yang beza nya ana ditinggalkan di rumah je, tinggal dengan kakak. tapi kena masak sendiri, duduk rumah sorang-sorang. adus..ibu dengan ayah pergi sabahla pulak.
tapi ibu kata kali ni punya travel relax-relax saja.haha.

tengah suf-surf internet duk fikir-fikir..nak masak apa eh hari ni? no idea la... ayam kott. alah, sedap tak sedap lain cerita. tekak sendiri juga nak telan..hehe. esok nak pergi mana eh?

emm, ada satu persoalan ni...i've been thinking about this for a long-long time!

sebenarnya kan, boleh ke seseorang muslim tu menonton wayang eh? hmm, macam-macam pendapat ana dengar. ada yang kata depend pada niat and ada pula yang kata depend pada movies yang kita nak tengok tu. ada pula yang kata memang boleh tengok tapi benda tu macam dah menghampiri zina. ahh,pening betul. senang-senang tak payahla tengok. lagipun kita ni pun still student lagi kan.. tapi benda ni masih lagi dalam fikiran ana. cuma nak dapatkan satu jawapan dan kepastian. boleh ke eh?

1 comment:

خديجة خليلة said...

sblm 1 persoalan ditny, jawab beberapa persoalan. cerita apa yg ingin ditonton? (berkaitan dgn perjuangan @ hiburan semata-mata, dengan siapa kita menonton? waktu bila kita menonton (awal pagi,tengahari,maghrib,tengah malam), menggunakan duit apa kt ke sana? (duit sendiri @ perbelanjaan dr ibu bapa (gaji kerja mereka). dan sama seperti apa-apa pekerjaan lain yg kt ingin buat,timbulkan pelbagai persoalan dlm diri kt sblm kt lakukan. Ok.